Tuesday, May 8, 2012

Bancuri tari cu doctori: Gura

O femeie bătută în ultimul hal intră în cabinetul medicului. − Ce-aţi păţit, doamna? − Nu ştiu ce să mă mai fac, domnule doctor. Am un soţ beţiv, iar de fiecare dată când vine acasă băut, ma bate de mă rupe. − Am un leac foarte bun pentru problema asta. Când soţul vine acasă băut, luaţi imediat o cană de ceai de muşeţel şi faceţi gargară, o data, de 2 ori, de trei ori, de patru ori. − Sigur, domnule doctor? E suficient ceaiul? − Foarte sigur. Doua săptămâni mai târziu, femeia, arătând proaspăt renăscută, se întoarce la doctor. − A fost o idee strălucită, domnule doctor. De fiecare data când soţul meu venea acasă băut, eu făceam doar gargara cu ceai de muşeţel. Nu m-a atins niciodată în astea doua săptămâni, e incredibil! − Vezi dacă-ţi ţii gura?

No comments:

Post a Comment